Boksy reklamowe
Witryny internetowe i wyszukiwarki każdego dnia służą Twoim potencjalnym Klientom. Profesjonalnie wykonany oraz odpowiednio zamieszczony boks reklamowy powoli użytkownikom Internetu zapoznać się z Twoją firmą.
Jeżeli zainteresowała Państwa oferowana przez nas reklama w Internecie prosimy o przygotowanie listy ok. 8 słów kluczowych, które charakteryzują Państwa firmę i dzięki którym Państwa strona miałaby pojawiać się na możliwie najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwarek. Słowa kluczowe mogą również stanowić frazy składające się z dwóch lub trzech wyrazów (np. producent mebli). Listę słów kluczowych prosimy ułożyć w taki sposób, by rozpoczynały ja te najważniejsze – w miarę możliwości dodamy Państwu także inne słowa-klucze, które będą odpowiadały działalności firmy.
Na temat boksu sponsorowanego warto wiedzieć, że
- Pojawia się po wpisaniu do wyszukiwarki słowa kluczowego
- Powiązany jest z jednym lub kilkoma wybranymi słowami kluczowymi
- Wyświetlany jest w górnej części strony z wynikami wyszukiwania (nad lub na prawo od regularnych wyników wyszukiwania)
- Wyróżnia się graficznie spośród innych wyników wyszukiwania
- Pojawia się w terminie określonym przez właściciela kampanii boksowej
Źródło: https://adwords.google.com
Odpowiednio dobrane słowa kluczowe i treść przekazu boksu są gwarancją dotarcia do Internautów zainteresowanych Twoją ofertą. Słowa kluczowe nie powinny być ogólnikowe. Należy dobrać wyrażenia opisowe, a wówczas reklamy wyświetlą się wyłącznie Twoim potencjalnym Klientom. Pokrewne słowa kluczowe należy zgrupować i dla każdej z grup utworzyć oddzielny boks sponsorowany z odpowiednią treścią przekazu. Wskazane jest, by treść reklamy boksowej była zwięzła i czytelna. Należy w kilku słowach przestawić unikalne cechy produktu/usługi, by wyróżnić je spośród oferty konkurencji. Kampanię boksową najlepiej przeprowadzić w obszarze wyszukiwarek: Google.pl, Onet.pl i Wp.pl – liderów na rynku polskim (patrz badania w module Korzyści).
Czy wiesz, że ...
Mniej niż 20% użytkowników Internetu zagląda dalej niż na drugą stronę wyników wyszukiwania.
Mniej niż 20% użytkowników Internetu zagląda dalej niż na drugą stronę wyników wyszukiwania.
Aktualnie nasza firma obsługuje następujące wyszukiwarki: